Nakenbad

Hej!
Dagen idag blev en slapp dag. Den började klockan halv 9 (känner mig duktig att jag gick upp "tidigt") då jag satte mig i soffan och åt frukost. Efter det gick jag ut och sprang. Puusst säger jag bara! Solen stekte (typ 30grader?)och jag sov inombords. Låter konstigt men det känndes så. Det var motvind på ena vägen vilket var härligt svalkade liite iaf. Sedan så när jag var på ett ställe så var det 3st som badade NAKNA!! HALLÅ kunde de inte gått liite längre bort där inte alla människor ser dem eller? Har även hjälpt till hemma idag, Oljat in bordet mm. Så nu har jag en linne och BH rand! Åhhhhh. Kul! Nu ska jag gå och äta middag. Hoppas ni har haft en härlig dag! / KRAM F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0