Sunrise

Hej!
Nu var sista lektionen färdig för den här terminen! Toppen! Det här firades med att gå ut och shoppa. Det blev: 2par skor, leggins, bikini, 2 st linne, klänning och väska. Härligt att fylla på garderoben med lite nya kläder. Speciellt nu när det är sommar. Ska ha de imorgon på skolavslutningen och på Fatimas "barnkalas" (som hon själv kallar det) på lördag. Just det, jag och några kompisar var ju som sagt på bio i tisdags. Vi såg "the last song". Jag är inte ett så stort fan av Miley Cyrus, men den här var endå helt okej. Man drogs med i filmen lite, många satt och grät väldigt mycket, så blev det inte för mig men den var helt okej endå. Värd att se iaf tycker jag! Ska ta och städa mitt rum eller lägga in alla mina kläder i garderoben. Hehe. Hoppas det fina vädret kommer snart så man känner lite mer sommar känsla.
Ha det bra så länge! / Kram F
De här kläderna har jag köpt, dock fattas det ett par skor på bilden.
Klänning, Vila
vitt linne med nitar, Gina tricot
Bikini, New yorker
Blått linne med spets på ryggen, New yorker
Skor, din sko

Kommentarer
Postat av: clara ♥

sv; hejhej! tack

du hade med fin blogg :D

2010-06-10 @ 22:23:21
URL: http://ttypclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0