Tjabba tjena hallå

Hej.
Ny blogg igen... har haft ett antal, dessa ligger dock på hyllan nu.. Filippa heter jag och är sjutton år. Klockan är runt halv åtta och min storasyster kommer snart på besök. Hon ska vara här under helgen. Mysigt, längesedan man såg henne, det skiljer nio år och tre månader mellan oss. Har även en underbar stroebror som är sju år äldre. Trevligt. Nu försöker jag bli klar med mina två st historia och en svenska inlämning. Det är jätte kul att plugga speciellt på en solig och varm fredag kväll. Längtar otroligt mycket efter sommarlovet, vilket börjar för mig om exakt en vecka alltså 11juni. I morgon blir det grillfest hos Amalia, mycket trevligt. Hoppas på underbart väder som idag! Vad ska jag ha på miig..? hmmm får gräva lite i garderoben.. så slipper jag plugga ett tag. Vill ha mina MVG i ämnerna så det måste gå bra också! Aja ser fram emot ett härligt lov. Kram F
Ps. Ska fixa designen sedan, hinner inte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0