Tengo que estudiar

Hej!
Söndag nu då. Skickade in mina arbeten klockan 23.50 igår kväll när jag var på grillfesten för er som vill veta. hehe. Hade velat titta igenom den en gång till men hann inte det, kunde ju inte sitta vid datan där haha. aja det får la gå som det går då. Grillfesten igår var rolig. Hände mycket saker. För er som förstår så säger jag bara Kalle. Sov hos Amalia med några andra det blev inte så mycket sömn, gick upp tidigt också så när jag kom hem somnade jag direkt i soffan. hehe careface men endå. Nu är det plugg som gäller måste få klart den sista historia inlämningen IDAG! Har knappt börjat. Duktigt Filippa. Skyller på att det snart är sommarlov. Bilder från festen kommer senare, hade ingen kamera med mig så får ta bilderna från mina kära vänner. Aja nu ska jag rå plugga! Ha det bra så länge / Kram F
Jag för ett tag sedan när jag hade mörkbrunt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0