Sunshine

Hej!
Gårdagen var toppen! Vi var ett litet gäng som drog till liseberg. Första gången för i år, så det var mysigt och roligt. Idag har jag bara tagit det lugnt, skulle åkt och spelat fotboll med några kompisar men jag orkade inte röra mig från min stora härliga altan i solen. Så idag har jag alltså bara tagit det lugnt och hjälp till hemma. Imorgon blir det att gå ut och springa på morgonen. Älskar när dagen precis vaknat och alla andra ligger och sover. BÄSTA tiden att springa tycker jag! Ett hett tips absoult. Testa! Idag ska jag och min mamma grilla, kommer verkligen att kännas att det är sommar! Sol och grill YAMMIE! Nu ska jag ut i solen igen! Hoppas ni har haft en bra dag och får en toppen fin kväll som jag! Ha det bra! / kram F
Amalia, Mikaela och jag påväg till Fatimaspartaj.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0