Realize

Hej!
Har varit hos mormor idag. hahah. måste få färdigt historian nu nu nu! jag ska ha skickat in den innan jag går och lägger mig ikväll, det har jag bestämt. Fast måste det också hon måste ju hinna rätta den innan vi går på sommalov. Imorgon blir det förmodligen grillkväll med härligt folk! Sommarlovet börjar närma sig och det ska blir underbart och super duper kul faktiskt! Har längtat jätte mycket, sedan så närmar sig också 2:an vilket sägs vara det jobbigaste året på gymnasiet.. Men det blir nog kul. Gillar skolan, det är bara läxor som är jobbiga. Man går runt 8 h i skolan varje dag och så måste man fortsätta hela kvällen. Aja sådant är livet. Måste hinna köpa presenter till 4 av mina kompisar som fyller inom kort tid.. hmm vad ska jag köpa.. Btw jag e helt fast i låten Realize med Colbie Caillat.. Så sjukt bra!
Ha det bra så länge! Kram F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0