Paramore

Godmorgon!
Helt underbar dag igår. Först träffade jag Fatima, vi satt mest och pratade inne i stan och träffade massa roligt och galet folk, som vi inte känner. Efter det bra det av mot att stå, visserligen utanför, och lyssna på paramore med Amalia, Hanna och Fatima. Även några andra som vi känner kom dit. Efter de hade spelat klart så såg vi Heyley som även vilkade mot oss och några till haha. kul kul. Måste bara säga att en av killarna som jobbade där var stört skön! Vi satt, han stod, och snackade med oss och tippsade oss om allt möjligt. Idag ska jag hjälpa till hemma först lite, hon ville att jag skulle göra något i trädgården. Hehe. Typ som sommarjobb hemma. I vilket fall efter det ska jag nog vara med Fatima, Divora, Amalia och Hanna vi ska på en grillkväll eller så blir det filmkväll. Det beror på lite olika saker. Som vanligt gick jag upp lite sent så ska gå och äta frukost nu och låta dagen börja. Ha det bra! / Kram F

Kommentarer
Postat av: Nathalie

paramore är bra:)

2010-06-21 @ 16:04:09
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0