Marcus

Hej!
Gårdagen var rolig! Vi pratade, åt, såg på film och hade allmänt mysigt. Idag är det Marcus födelsedagsfest. Har inte köpt persent än. Lyckat hehe. Först ska ja se på prinsessans bröllop på tv, min morster och kusin är med i militären där. Får la se om jag går ikväll, det kan nog bli kul att träffa massa människor. Måste bara få tag på Amalia som ska gå med mig, hennes bror fyller år idag så hon måste vara hemma ett tag. Hehe typ Careface på det men endå. Nu ska jag nog baka en kladdkaka som min mamma och jag ska feta oss med under tiden vi ser på tv. HAHA. Btw lite ledsen, igår var det 11 grader på kvällen och nu är det sol men det hänger åskmoln i luften! INTE kul. Hoppas det klarnar upp och att sommaren kommer snart. Ha det bra så länge / Kram F
Divora <3

Kommentarer
Postat av: Diddi

Hihihi elak<3

2010-06-26 @ 17:27:18
URL: http://divora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0