Estoy enamorada de tiiiii.

Hej!
Idag har vart en fin dag. Eller a vädret iaf. Började dagen med att gå en promenad med Love, en av mina hundar. Jag har problem att gå ut med båda samtidigt så jag tar dem en i taget. Hehe. Lite extra motion till mig, fast Maraboy är lite latare, liten hund, så han vill inte gå så där jätte långt. Aja sedan har jag vart och kollat lite i affärer och uträttat lite saker som behövdes. Köpte presenter till Amalia som fyller år på lördag. Ni får inte veta vad om hon skulle kolla här. Sedan så köpte jag en blommig klänning och rosen linne. Köpte även ett Lip Blam och örhängen. Lägger in bilder på de sedan. Nu ska äta för andra gången idag. Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag tänker ha! / Kram F
BTW. Namnet är för att reta Fatima HAHA bara några som kommer att förstå! :)
På bilden: Fatima, Divora och Jag, vi bjuder på denna skönheten!

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi tack så jätte mycket!

blir superglad nu ju! ;D

2010-06-24 @ 23:40:23
URL: http://neapeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0