Crawl

Hej!
Nu har jag kommit hem från Tima. Mycket rolig dag har det varit! Har inga bilder tyvärr. Vi har suttit ute, solat, pratat, flummat, ätit glass mm. Härligt! Divora du är en riktig shukorina! HAHA gillar personerna i stan! Eller vad säger du Diva? Imorgon blir det ut och springa och sola om det är fint väder? På kvällen blir det nog filmkväll om det inte en kompis envisas att se fotboll, men vi får la se. Det beror på vilka lag som spelar? E helt fast i låten crawl med Chris Brown. Nu ska jag fixa i ordning mig för ikväll! Hoppas ni haft en toppen dag som jag! /Kram F

Kommentarer
Postat av: EEMMAAH

Okej härligt:)

bara bra här med haha :>

2010-06-17 @ 00:18:26
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0