14 juni

Godmorgon!
Ligger jätte trött kvar i sängen, borde gå upp men nej det orkar jag inte. hehe. Kollar på resor utomlands. Vi ska ju åka till Spanien i augusti men vi får se kanske blir det en resa snart, juni el. juli, också. Hoppas på det, vädret är ju inte så fint i Sverige just nu. Grått och regn. Igår var en väldigt mysig dag. Först blev det sex and the city2 med några tjejkompisar sedan gick vi och fikade på tintin med några fler. Nu vill jag bara men det går inte. Jag vaknar rätt tidigt, förstår inte varför för jag är ju trött? haha! Aja Idag ska jag vara med Amalia, Divora och Fatima. Vi ska hitta på ngt, ingen aning vad men japp något borde vi kunna hitta på. Nu ska ja fortsätta bläddre i resor tills mina kära vänner säger vad det är vi ska göra idag. Ha en bra dag! / Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0