STHLM

Hej!
Ursäkta för den otroligt dåliga uppdateringen! Har inte haft en dator i närheten och ingen tid att skriva heller för den delen. Nu har min stora syster kommit ner från STHLM med sin pojkvän. Eller Emelie kom ner för någon dag sedan. Så vi har shoppat lite små saker och tagit powerwalk idag mm. Har köpt en riktig fluff fluff filt och lagt i min stora säng, kommer va härligt att krypa ner under den till hösten! Imorgon ska jag vara med Amme, Diva och Tima kanske. Får se så att jag inte har lovat någon annan först bara. Nu ska jag hoppa in i duschen! Ha det bra/ KRAM F
När mamma och jag var på spa, under midsommar, fick vi låna sådan här fin badrock och tofflor. INTE alls för stora. Både jag och min mamma försvann i dem så stora var de. HEHE tur att alla hade likadana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0