Spänning

Hej!
Min brorsflickväns föräldrar är här på besök. Trevligt trevligt, och nej jag är inte osocial alla utom jag är på promenad. Okej det kanske är lite osocialt men orkade inte. Senare ska jag till Amalia eller vi kanske ska till Hanna och se på fotboll. I vilket fall så ska jag vara med de två mupparna. Det är en rätt liiiten del av mina kompisar som INTE ska se matchen. Klart man måste se, jätte spännande ju! undra vem som vinner. Ha en fortsatt bra dag! / KRAM F
Kan inte bestämma om jag ska färga håret eller inte?!  Tänkte inte ha den här bruna färgen vill hitta någon annan. hmmmm...

Kommentarer
Postat av: Amalia

aa visst!! du kom ju aldrig hit :O ;) hahahahah

lier... ;)

2010-07-12 @ 11:17:27
URL: http://oddlullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0