Longboards

Hej!
Igår fyllde Fatima år! Så jag con några kompisar åkte en stund för att säga grattis till henne. Efter det åkte jag och Amalia hem till henne, jag skulle sova hos henne då hon var ensam hemma. Fast sova gjorde vi inte fören klockan 9 på morgonen. Vi åt tacos, kollade på 2 filmer, gick ut på en promenad mellan klockan 3-6 då vi gick tillbaka hem för att hämta hennes longboards.(Vi är faktiskt duktiga på att åka nu, kan åka i backar och allt. Väldigt kul, dock så stirrade väldigt många människor på oss (de som skulle till typ jobbet). Det verkade som de inte tyckte att det var vanligt att se två ungdomar vara uppe klockan 6-8 och åka longboard haha.) Nu ska jag sova, kommer inte vakna imorgon annars. / KRAM F
Var är solen, jag vill sooola!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du

Åh, rösta gärna på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Förlåt om jag har skickat detta innan.

2010-07-09 @ 13:21:10
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0