Städning i timmar

Hej!
Har haft en dunder kul dag! Städat från klockan 2 och är fortfarande INTE klar!! Det är egentligen inte så stökigt men har fått helt rena ytor, alla saker bort plockade. har möblerat om lite också och gjort allt man ska göra. Imorgon blir det att städa mina garderober, kläder ska plockas bort (sommarkläder fram med höst yammie.). Ska även städa min lilla "gaderobsvind" där jag har alla mina saker. Den e jätte praktisk, alla tror att jag inte äger några saker typ (har massa framme men inte sådant som vissa andra har) men de är gömda. Mihihihih busigt! Nu ska jag se på film med min mammi. XOXO kramisar pussar kyssar och smek och hela konkarongen! /F




Bilden tagen från en ö utanför Alicante.. Sjukt fint vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0