Good luck!

Hej!
Den här dagen har inte varit direkt händelserik. Har hjälpt mamma med lite saker inför resan till Spanien och även köpt en dator till min bror (vilket tog väldigt lång tid). Skulle upp klockan 8 idag tänkte jag men det var verkligen lättare sagt än gjort! Det slutade med att jag kom upp 12. HEHE. BTW det finns inga färdiga resor till Valencia så vi har fixat hotell och flyg själva (alltså inte i ett paket) och i ryanair får man bara ha 10kg och en viss höjd/längd/bredd på väskan. OTROLIGT LITEN! Goooooood luuuck att jag kmr kunna få ner mina saker och får jag det, hur ska jag då få hem allt? HAHAHA. Nu ska jag hjälpa till med maten ha det gött! / KRAM F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0